Γιατί να κάνω τις αγορές μου από το www.notospharmaplus.gr;
1. Διαλέγεις ανάμεσα σε 5.000+ δημοφιλή προϊόντα που αυξάνονται κάθε μέρα.
2. Εξασφαλίζεις εξαιρετικές τιμές και επωφελείσαι από τις προσφορές μας.
3. Αγοράζεις εύκολα και γρήγορα, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.
4. Δεν χρειάζεται να κάνεις Εγγραφή για να ολοκληρώσεις την αγορά σου, αν δεν θέλεις.
5. Πληρώνεις με ασφάλεια τις παραγγελίες σου με τον τρόπο πληρωμής που σε βολεύει.
6. Παραλαμβάνεις την παραγγελία στον χώρο σου σε άψογη κατάσταση χωρίς καθυστέρηση.
7. Αποκτάς δωρεάν λογαριασμό συλλογής πόντων και εξαργυρώνεις τους πόντους στο e‑shop μας.
8. Επικοινωνείς μαζί μας όποτε θέλεις με email στο info@notospharmaplus.gr ή τηλεφωνικά στα 210 8951638 και 210 9689917. Η ομάδα μας είναι άρτια εκπαιδευμένη για να σε εξυπηρετεί σε ό,τι χρειάζεσαι.
Πώς μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Διάλεξε και πρόσθεσε στο καλάθι σου τα προϊόντα που θέλεις να αγοράσεις και όρισε τρόπο πληρωμής. Για να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου:
▪ Κάνε Εγγραφή και δημιούργησε το δικό σου λογαριασμό με τα στοιχεία σου. Έτσι δεν θα χρειάζεται να τα συμπληρώνεις κάθε φορά που αγοράζεις από το e‑shop μας.
▪ Συνδέσου μέσω Facebook.
▪ Αγόρασε σαν Επισκέπτης, συμπληρώνοντας μόνο τα απαραίτητα στοιχεία για να γίνει η πληρωμή και η παράδοση της παραγγελίας σου.
▪ Κάλεσε τα 210 8951638 και 210 9689917 και δώσε μας τηλεφωνικά τα στοιχεία που χρειαζόμαστε για την παραγγελία σου, την πληρωμή και την παράδοση της.
Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;
- Με αντικαταβολή – μόνο εντός Ελλάδας.
- Με κάρτα οποιασδήποτε τράπεζας – πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη.
- Με τραπεζική κατάθεση.
Είναι ασφαλές να πληρώσω με κάρτα;
Ναι. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές που κάνεις με την κάρτα σου στο e-shop μας είναι απόλυτα διασφαλισμένες. Για 3 βασικούς λόγους:
- Συνεργαζόμαστε με την υπηρεσία PayCenter της Τράπεζας Πειραιώς, που πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις ασφάλειας online πληρωμών μέσω πιστωτικής, χρεωστικής και προπληρωμένης κάρτας. Το προηγμένο σύστημα ασφαλείας της βασίζεται στη διεθνή φορέας διασφάλισης συναλλαγών GlobeSSL.
- Η Τράπεζα Πειραιώς παρέχει επιπλέον τις υπηρεσίες Verified-by-Visa και MasterCard SecureCode με βάση το πρωτόκολλο 3D-Secure. Μέσα από αυτές εσύ, ως κάτοχος της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας πιστοποιείσαι, όταν εκτελείς ηλεκτρονικές συναλλαγές στο e-shop μας. Έτσι μειώνεται ο κίνδυνος μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της κάρτας σου.
- Η Τράπεζα Πειραιώς είναι πιστοποιημένη κατά το διεθνές πρότυπο PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standards) που διασφαλίζει τα δεδομένα ηλεκτρονικών συναλλαγών που διεκπεραιώνονται μέσω καρτών και τα στοιχεία των κατόχων. Είναι η πρώτη Τράπεζα στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια που πιστοποιείται κατά το πρότυπο PCI DSS.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Εξαρτάται από το πού γίνεται η παράδοση της παραγγελίας σας:
- Εντός Αττικής σε 1-2 εργάσιμες μέρες.
- Στην Ελλάδα εκτός Αττικής σε 3-4 εργάσιμες μέρες.
Αν κάποιο προϊόν που παρήγγειλες δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, θα σε ενημερώσουμε μέσω email ή τηλεφωνικά. Θα λάβεις την παραγγελία σου σε μία αποστολή μόλις όλα τα προϊόντα είναι διαθέσιμα. Εναλλακτικά, τηλεφώνησέ μας στο 210 8951638 για να ακυρώσεις ό,τι δεν είναι διαθέσιμο και να σου στείλουμε αμέσως την υπόλοιπη παραγγελία σου.
Σε ποιες χώρες παραδίδετε;
Παραδίδουμε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Γερμανία.
Πώς μπορώ να παρακολουθώ το status της παραγγελίας μου;
Μόλις η παραγγελία σου είναι έτοιμη για αποστολή, σου στέλνουμε με email τον αριθμό αποστολής και το link από όπου μπορείς εύκολα να παρακολουθείς πού βρίσκεται.
Εναλλακτικά επικοινώνησε μαζί μας στο info@notospharmaplus.gr ή τηλεφωνικά στα 210 8951638 και 210 9689917. Θα σου ζητήσουμε τον αριθμό της παραγγελίας σου και τον αριθμό αποστολής.
Αν χρειάζομαι κι άλλες πληροφορίες για την παραγγελία μου ή ένα προϊόν;
Είμαστε στη διάθεσή σου για κάθε απορία σου. Επικοινώνησέ μαζί μας:
- Με email όλο το 24ωρο.
- Τηλεφωνικά στα 210 8951638 και 210 9689917, Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ναι. Αν δεν έχεις λάβει ακόμη email ότι η παραγγελία σου έχει σταλεί, η ακύρωση γίνεται χωρίς χρέωση, όποιος κι αν είναι ο λόγος της ακύρωσης.
Απλά, στείλε μας email στο info@notospharmaplus.gr από την ηλεκτρονική διεύθυνση που έκανες την παραγγελία σου. Στο email σου γράψε:
- Το Ονοματεπώνυμό σου
- Τον Κωδικό της παραγγελίας που θέλεις να ακυρώσεις
- Την Πρόθεσή σου να την ακυρώσεις
- Τον Λόγο Ακύρωσης
Αν έχεις λάβει email ότι η παραγγελία σου έχει σταλεί, δηλαδή η αποστολή της έχει δρομολογηθεί, πάλι μπορείς να την ακυρώσεις. Σε αυτή την περίπτωση θα επιβαρυνθείς τα έξοδα μεταφοράς μόνο αν δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος ακύρωσης.
Βάσει του νόμου ακύρωση της παραγγελίας μπορείς να κάνεις μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από τη μέρα που τη στέλνεις.
Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;
Ναι. Ενημέρωσέ μας τηλεφωνικά και συμπλήρωσε τη φόρμα υπαναχώρησης. Η επιστροφή γίνεται με courier που σου στέλνουμε εμείς χωρίς δική σου επιβάρυνση. Αν επιλέξεις άλλον τρόπο να επιστρέψεις το προϊόν, θα επιβαρυνθείς μόνο εάν υπάρχουν πρόσθετα έξοδα. Βάσει του νόμου η διαδικασία πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε 14 ημερολογιακές μέρες από τη μέρα που λαμβάνουμε τη φόρμα υπαναχώρησής σου.
Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σε περίπτωση υπαναχώρησης;
Θα εκτελέσουμε την επιστροφή των χρημάτων με κατάθεση σε δικό σου τραπεζικό λογαριασμό ή, σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με κάρτα, με επιστροφή των χρημάτων σου στην κάρτα με την οποία πραγματοποίησες την πληρωμή, εκτός και αν εσύ έχεις συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα.
Είναι διασφαλισμένα τα προσωπικά δεδομένα μου;
Ναι. Τα χρησιμοποιούμε μόνο εμείς για να σε ενημερώνουμε και να σου προσφέρουμε όσο το δυνατόν καλύτερη εμπειρία στο e‑shop μας.
Δεσμευόμαστε να μην προβούμε σε πώληση, ενοικίαση ή με οποιονδήποτε τρόπο δημοσίευση ή/και κοινοποίηση των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του e‑shop μας σε κανένα τρίτο, παρά μόνο στις περιπτώσεις που περιγράφουν οι Όροι Χρήσης.
Τα στοιχεία της κάρτας σου τα διαχειρίζεται μόνο η Τράπεζα Πειραιώς. Το Online Φαρμακείο notospharmaplus.gr δεν έχει πρόσβαση σε αυτά, ούτε μπορεί να τα συλλέξει.
Πώς αποκτώ τον λογαριασμό συλλογής πόντων;
Αυτόματα με την πρώτη σου παραγγελία σου από το e-shop μας, ανοίγει λογαριασμός στο www.notospharmaplus.gr με σημείο αναφοράς το email σου όπου συλλέγονται οι πόντοι των παραγγελιών σου.
Πώς λειτουργεί το σύστημα συλλογής πόντων;
Με κάθε σου αγορά στο e shop μας κερδίζεις πόντους (εξαιρούνται τα βρεφικά γάλατα και τα Pampers). Συγκεκριμένα, με κάθε 1€ κερδίζεις 3 πόντους (1€ = 3 πόντοι). Οι πόντοι που κερδίζεις υπολογίζονται αυτόματα και αποθηκεύονται στον λογαριασμό σου. Μπορείς να τους εξαργυρώσεις σε αγορές σου από το e shop μας.
Πώς εξαργυρώνω τους πόντους του λογαριασμού μου;
Μόλις συγκεντρώσεις 1500 πόντους, αυτόματα αποκτάς δώρο 20€ δώρο. Μπορείς να τους εξαργυρώσεις με αγορές από το e‑shop μας. Οι πόντοι που εξαργυρώνεις διαγράφονται. Οι υπόλοιποι πόντοι παραμένουν για τις επόμενες αγορές σου. Εναλλακτικά, μπορείς να εξαργυρώσεις τους πόντους σου νωρίτερα, όταν συμπληρώσεις 800 πόντους. Τότε το δώρο σου είναι 10€ που εξαργυρώνεις από το e-shop μας. Για να εξαργυρώσεις τους πόντους σου, συνδέσου στο Λογαριασμό σου με τους κωδικούς πρόσβασής σου. Αν δεν έχεις λογαριασμό, κάνε Εγγραφή.
Πώς μπορώ να γνωρίζω το σύνολο των πόντων μου;
Στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σου, αναγράφονται οι πόντοι της παραγγελίας, καθώς και το σύνολο των πόντων στον λογαριασμό σου.
Εναλλακτικά, εφόσον είσαι εγγεγραμμένος/η στο www.notospharmaplus.gr, μπορείς να συνδεθείς στον λογαριασμό σου και να δεις τους πόντους σου.
Μπορώ να αλλάξω τις ρυθμίσεις Cookies;
Ναι. Ρύθμισε τον browser σου ώστε να εμποδίζει την αποθήκευση Cookies στον υπολογιστή σου χωρίς τη ρητή συγκατάθεσή σου. Για να βρεις πώς γίνεται αυτό, κάνε κλικ στην εντολή Βοήθεια (Help) του browser σου.
Το προϊόν που έλαβα δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Τι να κάνω;
Επικοινώνησε μαζί μας αμέσως. Δεσμευόμαστε να αντικαταστήσουμε οποιοδήποτε προϊόν δεν έχει παραδοθεί σε άριστη κατάσταση και να σου το στείλουμε χωρίς επιπλέον χρέωση, εφόσον το σφάλμα οφειλόταν σε εμάς.
Ποιες ώρες λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο ;
Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή 09:00 π.μ - 17:00 μ.μ.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από φυσικό κατάστημα;
Ναι, μπορείς να επιλέξεις παραλαβή από το φαρμακείο της Βούλας ή της Αργυρούπολης κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου.